Close Banner Apps JPNN.com
JPNN.com App
Aplikasi Berita Terbaru dan Terpopuler
Dapatkan di Play Store atau Apps Store
Download Apps JPNN.com

Harimau Malaya Menang, PM Malaysia Langsung Memuji

Kamis, 29 November 2012 – 12:07 WIB
Harimau Malaya Menang, PM Malaysia Langsung Memuji - JPNN.COM
KUALA LUMPUR - Perdana Menteri (PM) Malaysia, Datuk Seri Mohd Najib Razak langsung memuji Tim Nasional (Timnas) Malaysia yang berlaga di  AFF Suzuki Cup 2012 di Stadion Bukit Jalil, Rabu (28/11) usai memetik kemenangan atas Laos 4-1.

Najib Razak mengaku bangga dengan semangat juang yang ditunjukkan Harimau Malaya, meskpiun pada pertandingan sebelumnya harus menelan kekalahan 0-3 kontra Singapura.

Pujian itu disampaikan Razak lewat kicauan di akun twitternya. ""Bangga dengan kemenangan Harimau Malaya. Para pemain telah tunjukkan semangat juang yang tinggi demi Malaysia," kata Razak seperti yang dilansir Utusan.

Malaysia memastikan memetik poin tiga setelah menyarangkan empat gol ke gawang Laos. Empat gol itu dicetak oleh Safiq Rahim (15), Mohd Safee Mohd Sali (67), Wan Zack Haikal Wan Nor (75) dan Mohd Khyrill Muhymeen Zambri (79). Sementara gol balasan Laos dipersembahkan Khonesavanh Sihavong di akhir babak pertama. (awa/jpnn)

KUALA LUMPUR - Perdana Menteri (PM) Malaysia, Datuk Seri Mohd Najib Razak langsung memuji Tim Nasional (Timnas) Malaysia yang berlaga di  AFF

Redaktur & Reporter : Tim Redaksi

Silakan baca konten menarik lainnya dari JPNN.com di Google News

BERITA LAINNYA